Els resultats de les proves PISA a Catalunya han disparat el debat i la controvèrsia. Algunes persones ho han aprofitat per intentar posar el focus del problema en el qüestionament de les metodologies activo-participatives i en l’actual currículum competencial. Mestres d’escola rural demanem una altra anàlisi amb una mirada més rigorosa i constructiva.
ESPAIS
- CONTACTE
- QUI SOM?
- MAPA de les ER
- TROBADES
- FULLS INFORMATIUS
- DOCUMENTS i RECURSOS
- ESPAI PEDAGÒGIC
- FORMACIÓ
- RELACIÓ DEPARTAMENT
- VINCLES ENTITATS
- ERASMUS +
- NORMATIVA
- Recursos
- Jornades del Secretariat
- Actes de reunions
- G.I.E.R. Grup interuniversitari d'E R
- Història - 25 anys de Secretariat
- C.E.I.E.R
- Bibliografia
- Reconeixements
- Media
- GRUP ICE del SERC
- EXPERIÈNCIES D'ESCOLES/ZER
- PROJECTES AMB L'ENTORN
divendres, 15 de desembre del 2023
ARTICLE SOBRE ELS RESULTATS DE LES PROVES PISA
Els resultats de les proves PISA a Catalunya han disparat el debat i la controvèrsia. Algunes persones ho han aprofitat per intentar posar el focus del problema en el qüestionament de les metodologies activo-participatives i en l’actual currículum competencial. Mestres d’escola rural demanem una altra anàlisi amb una mirada més rigorosa i constructiva.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.